donderdag 6 mei 2010

Controle bij de gynaecoloog...

Vandaag nog eens een controle bij de gynaecoloog, deze keer in het ziekenhuis.
Ik ben vandaag 33 weken en 1 dag ver. De gynaecoloog ging normaal gezien enkel naar hartje luisteren. Ik merkte op dat ik nu niet meer wist of het hoofdje nog boven zat, of dat de baby al gedraaid was. De gynaecoloog én stagiair konden niet met zekerheid zeggen of ze de poep of hoofdje voelden. Omdat er een stagiair was, heeft ze toch een echo gedaan. Blijkbaar heeft de baby zich al gedraaid en zit het hoofdje al beneden. Dat zou de felle bewegingen kunnen verklaren die ik onlangs gehad heb. Op deze echo werd het geslacht weeral bevestigd, dus daar bestaat geen twijfel meer over :-).
Over 2 weekjes heb ik een afspraak bij de gynaecoloog die ook de keizersnede zal uitvoeren... En over zo'n 4 weken stop ik met werken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten