zondag 13 juni 2010

Morgen grote dag !!!

Uiteindelijk heb ik dan nog de resultaten bekomen van de gynaecoloog, geen zwangerschapsdiabetes maar wel lage waarde voor de schildklier. Hiervoor dien ik toch lichte medicatie in te nemen, die lijkt geholpen te hebben. Mijn vochtophouding is heel fel verbeterd en ik ben niets meer bijgekomen de laatste maand, wat welkom was aangezien te iets te grote toename in de voorlaatste maand.
Mijn koffer heb ik vandaag pas volledig klaargemaakt. Ik heb een laatste controle gehad bij de gynaecoloog op 4 juni 2010 en de baby kon niet indalen, ik moest geen schrik hebben dat het eerder zou beginnen.
Tristan is nu op logement bij tante Heidi en de grootouders komende dagen, zodat Daniel op het gemak alles kan regelen.
Morgen om 7u zal ik me aanmelden bij het Virga Jesse ziekenhuis, spannend.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten